Come in . Have a nice day :)

Have a click, have a kitkat ♥

Maaf jika kau terbaca .

Hye guys :)
How are you ?
Hate me ? press Alt+F4 :)
Haha :P
Ermm , sorry laa yerk .
Ehh , Mardha tak tahu laa kenapa , tp sorry kalau Mardha tulis kat blog ni and org tu terbaca .
Mintak sorry banyak2 !

Ermmm , kau ada paras rupa , tapi kau penakut , pengecut !
Kau takut dimalukan , kau takut disingkirkan .
Hanya satu penyelesaian kau !
Merajuk, merajuk dan merajuk !
Apa kau ingat itu membahagiakan ramai org ?!
Yang kurang mengenali kau mungkin akn memujuk kau .
Tapi...pernah kah kau memikirkan tntang kawan karib kau ?
Kau terlalu mementingkan diri !
Kau tdk memikirkan org lain selain diri kau !
Keluarga kau terlalu memanjakan kau ,
sehingga perkara yg senang menjadi leceh !
Kadang2 aku terfikir bagaimana aku boleh berkawan dgn kau ?
Kau langsung tdk pernah memikirkan kawan2 kau .
Disebabkan paras rupa kau ,
semua memberi perhatian kepada kau!
Tetapi kau ?! Kau sombong !
Sombong dan memilih kawan !
Kalau boleh setiap rajuk kau ingin dipujuk .
Kau ingin dipujuk seperti budak yg inginkan mainan.
Hanya dgn cara itu kau dpt menarik perhatian .
Kau inginkan populariti !
Kau merajuk kerana ingin dilihat seperti dikejar seseorang !
Seseorang yg popular.
Kau jual mahal , tapi kau tak sedar yg itu membuatkan kau dianggap mengada !
Kadang2 aku meluat ! :P
Kadang2 aku rasa kau annoying !
Kau merajuk , aku pujuk hingga berjaya .
Hingga kau kembali tersenyum .
Tapi kau ?
Ketika aku merajuk , adakah kau ingin memujuk ku ,
sepertimana aku memujuk kau ?
Setelah penat kau memujuk ku ,
kau hanya membiarkan aku sdgkan aku hanya bergurau , bercanda dgn kau .
Tetapi kau takut reputasi kau jatuh !
Itu membuatkan aku berasa itu bukan diri kau yg sebenarnya !
Kau hanya ingin menjaga reputasi kau supaya kau sentiasa menjadi perhatian .
Semenjak aku perasan akan hal itu ,
aku makin kurang memujuk kau ,
Aku tdk ingin kau terlalu dimanjakan olehku .
Aku tdk ingin kau dimanjakan , kerana kau seorg remaja .
Bukan kanak2 yg berumur 4 tahun .
Kau juga terlalu egois !
Tak ingin dimalukan .
Kau sangat sangat sangat takut dimalukan !
Aku tdk tahu kenapa tetapi untuk aku ,
perangai kau mmg langsung tdk seperti muka kau yg matured ,
Kau hanya tahu mempergunakan ,
tetapi kau takut dipergunakan .
Kerana itu kau ingin mengambil jalan mudah .




Kadang2 , kita tidak puas hati dgn kawan kita sendiri .
Baik kita luahkan drpd simpan di hati .
Maaf jika kau terbaca .
Tapi inilah aku .
Mungki tdk berterus terang ,
tetapi hanya ingin meluahkan .
Assalamualaikum .

Terima kasih baca post saya :*

0 sweet lollipop ♥:

Post a Comment

 
Nak copy ? Credit :) Hak Milik Kekal oleh Misz Mardha .